Aktuality

Klikni, nabi, nakúp a odvez sa

31.10.2016 - Martin

Takto to funguje. SAD Žilina predstavuje od 01.11.2016 nové online služby, vďaka ktorým je cestovanie modernejšie, pohodlnejšie a ešte výhodnejšie.

Cestujúci, ktorí bežne praktizujú bezhotovostnú platbu dopravnou kartou SAD Žilina, by už nemenili za platbu v hotovosti. Vedia, že takto si kartu dobijú ľubovoľnou sumou a pri nástupe do autobusu ju stačí len priložiť k terminálu. Takto to robia jednoducho a rýchlo, kým majú kredit. Ten si potom môžu znova nabiť.

Dopravca to chce cestujúcim ešte uľahčiť. Múdre hlavy sa spojili a priniesli novinku v podobe online služby, vďaka ktorej si môžu dobíjať kredit na svojej karte z pohodlia domova. „Pre cestujúcich, ktorí sa nechcú obmedzovať hotovosťou, pripravila spoločnosť SAD Žilina od 1. 11. 2016 novinky. Pri dobíjaní dopravných kariet a ich kúpe budú môcť totiž využiť internet. Dobíjanie kariet bolo doteraz možné len u vodičov, prípadne v našich klientskych centrách. SAD Žilina sa rozhodla ešte viac zatraktívniť a spohodlniť svoje služby aj pre tých, ktorí neradi manipulujú s hotovosťou, prípadne nemajú čas chodiť do klientskych centier,“ informuje generálny riaditeľ SAD Žilina Peter Pobeha. 

Cestujúci môže vykonať obe operácie – nákup karty i jej nabíjanie – cez svoj počítač, tablet alebo smartfón, a to prostredníctvom webovej stránky www.sadza.sk. Na stránke dopravcu sa dozviete aj postup, ktorý je rovnako jednoduchý ako keď si niekto objednáva tovar cez e-shop.

Dostupnou online službou je tiež nákup predplatných cestovných lístkov. „Nová služba cestujúcim prinesie viacero výhod. Veľkou výhodou je predovšetkým to, že cestujúci si kúpi kartu cez internet a my mu ju doručíme domov. Nemusí sa pri tom obmedzovať hotovosťou a nikde chodiť. Hotovosť nebude potrebovať ani pri dobíjaní a nákupe predplatných časových lístkov,“ dodáva riaditeľ spoločnosti.

Cestujúci môžu pár klikmi dobíjať karty všetkým členom domácnosti. Ide o doplnkovú službu, takže aj naďalej sa bude dať dobíjať dopravná karta aj u vodiča alebo v klientskych centrách.