Aktuality

Využívanie e-shopu SAD Žilina vás baví

30.03.2017 - Martin

Po tom, čo SAD Žilina spustila na svojej stránke elektronický  predaj, začali cestujúci tieto služby naplno využívať. Veď kúpiť a dobiť si dopravnú kartu cez e-shop je tak jednoduché a pohodlné!

Nová služba sa ihneď osvedčila. Postup nákupu pripomína štandardný e-shop, na aký sme zvyknutí. Na www.mhdmartin.sk alebo www.sadza.sk si vyberiete produkt alebo službu, ktoré potrebujete. Zvolíte si príslušné mesto, kde ich budete využívať (Martin, Žilina, Čadca), kliknete, vypíšete si údaje do prehľadnej tabuľky a zaplatíte online. Kredit na dopravnú kartu vám nabehne automaticky a v prípade kúpe karty vám ju pošleme rovno domov. Je to rýchle, praktické a jednoduché.  

Po skúsenostiach s najčastejšími otázkami, poskytla SAD Žilina nasledujúce odpovede cestujúcim. Možno budú zaujímať aj vás.

Na akú  maximálnu sumu si môžem nabiť kredit na dopravnej karte?

Maximálny kredit na dopravnej karte je 100 eur.

Kedy bude pripísaný kredit na dopravnú kartu?

Kredit je pripísaný do 3 hodín od dobitia, ak je použitá priama platba. Sú prípady, kedy môže byť kredit pripísaný neskôr – je to skôr výnimočne, pri spojoch, ktoré vychádzajú z oblastí, ktoré nie sú pokryté mobilným signálom. Tým pádom sa informáciu o dobití karty nahrá do strojčeka až po pripojení strojčeka na mobilnú sieť. Takáto situácia sa môže stať pri rannom prvom spoji a z tohto dôvodu odporúčame cestujúcemu, aby mal vždy rezervu na dopravnej karte a dobíjal si ju s dostatočným predstihom.

Ako mám postupovať pri reklamácií plnenia dopravnej karty cez e-shop?

Napísať na dopravnakarta@sadza.sk. Uviesť SNR karty, číslo objednávky, dátum platby a stručne opísať problém, ktorý nastal. Po prešetrení reklamácie vám zašleme stanovisko do e-mailovej schránky.

Môžem pre dobitie karty prostredníctvom e-shopu použiť aj zopakovanie platobného príkazu z predchádzajúceho mesiaca?

Nie, každá objednávka má jedinečné číslo, ktoré slúži ako variabilný symbol pre párovanie platieb. Vaša platba by nebola spárovaná s objednávkou a táto by nemohla byť realizovaná.

Čo robiť, keď sa pri pokuse o nabitie mestskej dopravnej karty v MHD Martin prostredníctvom e-shopu objavuje hlásenie: „Z mestskej karty neboli uhradené paušálne poplatky Multicard za predchádzajúce obdobie (a), preto na uvedenú kartu nie je možné zakúpiť časový lístok.“?

Poplatky Multicard sa strhávajú len v autobusoch, prípadne v predpredaji v klientskych centrách. Žiaľ, nedajú sa platiť cez internet. Aby ste si mohli zakúpiť nový časový cestovný lístok cez internet, je potrebné najprv použiť kartu v autobuse (alebo navštíviť niektoré z našich klientskych centier), aby vám odrátalo poplatok Multicard za aktuálny mesiac (následne sa táto informácia prenesie do systému). Potom si môžete zakúpiť v e-shope časový cestovný lístok.  Aby ste sa v budúcnosti vyhli takémuto problému, je vhodné si nový časový lístok zakúpiť ešte počas platnosti predchádzajúceho, resp. do konca mesiaca, kedy je zaplatený poplatok Multicard. Samozrejme, platnosť časového cestovného lístka si môžete zvoliť podľa potreby.

Všetky tieto informácie (platnosť karty, platnosť zľavy Multicard, aktuálne časové CL, zostatok na karte...) si môže overiť po prihlásení do e-shopu v záložke Plnenie peňaženky.

Všetko o vašom dopravcovi, rovnako ako e-shop a ďalšie elektronické služby, nájdete na www.sadza.sk a www.mhdmartin.sk . Rovnako si tu môžete pozrieť najčastejšie zasielané otázky a odpovede v časti FAQ - priamo na stránke e-shopu SAD Žilina.